tirsdag den 16. november 2010

JULEFLIP.....

.......Ja ja, men ikke alt for meget endnu. Nyder bare den spirende ro og glæde, der efterhånden tager plads i min krop. Min sorg og mit savn er der selvfølgelig stadig, men så tænker jeg på, at min mors ønske er gået i opfyldelse, og det er jo det der betyder noget.

Har lige hevet en julekasse frem.....Aha!....sikke noget fint pynt. Det må da lige klaskes frem et eller andet sted, så må det finde de rette pladser senere. Det var nu mest fordi jeg leder efter alle mine rådyr.....det ene på billedet kommer fra min mors ting. Nå! men jeg tror lige, jeg lader julen hvile lidt endnu, og så hiver jeg strikkepindende frem i stedet for!

GOD SOLSKINS TIRSDAG!

6 kommentarer:

  1. Her står der også julepynt på spring, og jeg er igang med at lave vimpler og kræmmerhuse.
    Dejligt du er ved at finde glæden og roen igen.
    Ønsker dig en god dag :-)

    SvarSlet
  2. Julepyntet klør det også i mine fingre for at få frem... Det ser hyggeligt ud hos dig... :o)
    Godt at høre at freden og roen er ved at indfinde sig igen... :o)
    Knuss og kram

    SvarSlet
  3. Så fine julerier Betty. Herhjemme nyder jeg også synet af pynt, der venter i kasser og skåle på 1 søndag i advent :)

    Når du har genfundet lidt mere energi, så må du lige sige til, for så er jeg klar til at huse strikkeklub og invitere til frokost!

    Knus og atter knus fra Helle

    SvarSlet
  4. Tak for de lækre sokker. De er blevet gennemtestet og godkendt på min morgentur ud i verden med kameraet. Kig ind og nyd min skønne udsigt ☺

    Knus fra
    mette

    SvarSlet
  5. ... og i øvrigt kan jeg også mærke den indre pynte-op-nisse melde sin ankomst... og min søde svigermor har lige sendt mig en julebog - det må da være et vink med en vognstang, eller?
    Tror jeg starter med svampene og dådyrene lige så diskret ☺

    SvarSlet
  6. Søde venner....glæder mig der er andre, der næsten ikke kan holde fingrene fra julekassen!

    Helle....Det går lige så stille fremad...kræfterne er ved at vende tilbage....så gerne snart strikkeklub...skal nok give et pip snart!

    For mig er det bare så skønt at glæde andre med noget hjemmelavet! Denne gang blev det dig Mette!

    SvarSlet