torsdag den 5. august 2010

KASSEREDE PROJEKTER

God morgen til en ny dag!

Det er tid til morgenmad og et lille inlæg, med et lille tilbageblik på en stor skribents velkomst hilsen til mig.

MORGENMADEN ER KLAR
UFÆRDIGE PROJEKTER
For et par dage siden læste jeg et fantastisk indlæg om mig, som EN FUGL I HÅNDEN, havde udgivet. (Mangler at lære, hvordan jeg kan henvise ved at skrive hende her, og så bare klikke der). Hun skrev bl.a, hvor skrap jeg er til at færdiggøre mine projekter....hmmm!. Det er ikke altid sandt...Se bare her!

5 kommentarer:

  1. Når du skriver "hende her" skal du markere teksten ved at højre klikke. Lige over tekstboksen er der et lille grønt symbol som siger "tilføj link" inden du trykker skal du kopiere siden du skal linke til fra den øverste linie f.eks. http://morslilleblog.blogspot.com/
    Jeg er ret ny og nærmest analfabet, men en venlig sjæl (Tusindfryd) her i blogverdenen lærte mig det. Så jeg håber at jeg kan lære det fra mig og at det lykkes for dig.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Jeg tror kreative mennesker er nød til at have uafsluttede og mange igangværende proekter :-)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg synes nu det ser ud til at du får en del fra hånden, så er det i orden, at der er noget der forbliver halvfærdigt. Hvis der blev en konkurrence om hvem der havde flest halvfærdige projekter, så er jeg sikker på, at jeg ville vinde :-)
    Hilsen Jette
    PS.M.h.t Morslilles indlæg, så fik jeg da også lige lært noget. Tak for det!

    SvarSlet
  4. Det er da dejligt, at der også er noget, du IKKE får gjort færdigt.
    Dine færdige projekter er nu flotte.

    SvarSlet
  5. morslille: Tusind tak for dit lille kursus! Nu må jeg så se, om jeg kan finde ud af det.

    Losarinas mor: Det har du sikkert ret i!

    Jette: Det er ikke blevet til så meget i sommer, men nu kommer efteråret, og så sker der noget igen.
    Godt vi kan hjælpe hinanden herinde.

    Eva: Tak for det !

    SvarSlet