lørdag den 7. august 2010

DAGEN I DAG

Skal tilbringes i min kolonihave. Efter en dejlig dag i Tversted, sammen med elskelig familie, skal jeg hygge i eget selskab. Dagen i går bød på dejlig frokost, hyggesnak, børneloppemarked, spille fisk og anden leg med børnebørn, guf is, travetur i klitter og by, alt i alt bare hygge!

Min kolonihave er stedet, hvor jeg slapper fuldstændig af....filosoferer og fordyber mig. Om jeg klipper hæk, planter, luger eller anden form for havearbejde, ja, så er det ren terapi for krop og sjæl. Det er mit frirum...ingen "kræver" noget af mig.

Jeg vil lige vise, hvad jeg bragte med hjem i går....lidt supplering til mit bomuldsgarn.

RIGTIG GOD WEEKEND!

4 kommentarer:

  1. God dag i kolonihaven. Dejlige farver i bomuld.

    SvarSlet
  2. Håber at du må få en dejlig dag i kolonihaven...og må give et kompliment for de skønne ting du har fået købt i slutspurten...og de dejlige farver i det bomuldsgarn du har købt... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  3. Skønne skønne farver!!!!!!
    Har du forsøgt at sætte et link ved "bomuldsgarn" hvis du har så virker det ikke og er det måske min forklaring der ikke duer???
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  4. Godt køb Betty , Mandarin Petit er mit absolut ynglings bomulds garn , det svigter aldrig :-))

    SvarSlet