fredag den 23. november 2012

ØV og SOS

Jeg var så ivrig her til morgen........jeg ville vise et billede af den smukkeste morgen himmel, men så kommer Google og fortæller mig, at jeg ikke har mere lagerplads, og det kan jeg så købe mig til.....hmmm....... det må jeg lige have hjælp til, for jeg fatter ingenting!

Er der nogen derude, som har kendskab til dette?

Hvis jeg sletter nogle billeder, får jeg så uden videre mere lagerplads?

Jeg er virkelig i krise....... derfor, et hvert godt råd bliver taget imod med kyshånd!

12 kommentarer:

  1. Jeg har oplevet det samme, kan ikke skifte header mere, men ...det var vist noget med Picasa :-) lad os håbe, der kommer flere mere vidende svar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lavendel.....du har ret med hensyn til Picasa...jeg har nemlig ikke længe kunnet sætte billeder ind i sidebaren, men nu gælder det hele bloggen!

      Slet
  2. Kig ind til Sus http://www.suskahl.dk/2012/11/plads-til-billeder.html Hun har nogle fif. Selv kan jeg ikke rigtig hitte ud af det, så jeg betaler og ser nogenlunde glad ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene.....Der må jeg ind og kigge....eller så må jeg jo også bare betale og se glad ud!

      Slet
  3. Har samme problem, læste et sted (kan bare ikke huske hvor) at det er fordi vores billeder er for store at man bare skal gøre dem mindre. Hvordan man så lige gør det?
    jeg må kigge forbi på søndag når jeg har tid for at se om du har fundet ud af det også må jeg også igang!0))
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Moster Pips..... vil arbejde på sagen, og håber jeg kan være behjælpelig på søndag!

      Slet
    2. Hej. Jeg har måtte en tur til mønterne og måtte slippe ca. 2,5 $ ca. 20,- mener jeg pr. Måned, nu må jeg så se hvad der sker om en måned.
      for jeg har prøvet ALT mindre billeder, slette og for en ny hotmail og intet virker, kun kolde kontanter;0))
      God weekend

      Slet
  4. Må desværre melde pas. Jeg "minimerer" mine billeder i iphoto, før jeg lægger dem på bloggen, men ellers ved jeg ingenting:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva..... måske det er det jeg skal gøre fremover....hvis jeg så kan finde ud af det!

      Slet
  5. Jeg har minimeret alle mine billeder i Microsoft Office Picture Manager - hvis man har Officepakken på sin PC, er den en del af det.
    Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er nok, men indtil videre har jeg i hvert fald ikke pladsproblemer på min blog

    SvarSlet
  6. Jeg har også lige haft problemet - jeg fik det løst ved og gå ind på min google profil (den bloggen er lavet over/med) under produkter, kan man derfra gå ind i ens Picasa webalbum og slette billeder, det virkede for mig :)

    Men kan se at der er mange der har det problem i dag - mange har skrevet om det..

    SvarSlet
  7. Ja der er mange, der klager over det i disse dage. Håber sørme det løser sig, for det går jo ikke med en blog uden billeder.
    Tak for din søde fødselsdagshilsen til mig igår, Betty. Glæder mig til at se dit julehjem, når billederne kommer op at køre igen :-)
    Knus

    SvarSlet