tirsdag den 7. august 2012

Ulempe......

........ hvis en sådan findes ved en kolonihave....... jo en lille en.... for der sidder en bestyrelse og bestemmer...... bestemmer hvornår din have er fin...... og min er super fin..... synes jeg selv...... bare ikke bestyrelsen, for de fandt lige lidt fremmede gevækster i hækken...... derfor modtog jeg en klage mail, hvorpå jeg blev anmodet om at bringe tingene i orden inden den 16 August..... ellers vanker der en bøde på 300 kr.
Ovenstående er aldrig hændt mig før, og jeg kører trods alt på 10ende sæson!

ØV ØV........ og atter øv!


Nå, men det skal nu ikke tage haveglæden fra mig....... jeg må tage det med et smil, og gå på jagt efter de ubudne gæster....... bare der kunne holde tørvejr!

4 kommentarer:

  1. Jeg har godt hørt om det før, at der er nogle skrappe regler i koloni - og have foreninger.
    Men ,sådan er det jo og du tager det heldigvis med forholdsvis godt humør håber du får fjernet det, der fjernes skal :-)
    Og jeg synes din have er SKØN :-)

    SvarSlet
  2. Jeg ville ønske, min have var bare tilnærmelsesvis så flot som din
    Pøj pøj med de små ubudne

    SvarSlet
  3. "Fremmede gevækster"! Det lyder godt nok lidt creepy ;-)
    Godt det ikke er vores sommerhushave, der skal under lup, for der kunne man nok også finde gevækster af tvivlsom karakter!
    Jeg synes iøvrigt også din have er dejlig.
    Kate

    SvarSlet
  4. Hold da helt op. Har den bestyrelse ikke "et liv"... Jeg synes din have er skøn.
    Kh hanne

    SvarSlet