tirsdag den 10. juli 2012

Det kører stadig rundt....

....... bare ikke for min cykel..... På min vej til haven gik det galt..... forskærmets stivere rev sig løs, og blokerede mit forhjul..... fik den med nød og næppe slæbt hjem..... nu ved jeg ikke rigtigt hvad jeg stiller op med den, for den er ældgammel (arvegods fra mor)...... Gid jeg havde penge til en ny el. brugt!
Og som tidligere nævnt, tror jeg også snart det går galt for min computer...... hold da k... den er langsom og larmende....... tror jeg køber en lotto!



I dag er jeg bare ikke særlig optimistisk!


Hjælper slet ikke med det nye Bolig magasin, for jeg har også knækket denne fine fugl, som skulle pynte i kolonihavehuset!


En øv dag her hos mig....... håber den er bedre hos dig!

2 kommentarer:

  1. Nej Betty. Det er jeg ked af at høre. Håber det hele ændrer sig for dig, så både fugl, computer og cykel bliver repareret eller erstattet.
    Masser af knus fra
    Kate

    SvarSlet
  2. Der er bare sådanne dage.....
    Håber i dag bliver en fantastisk dag !
    ;-)

    SvarSlet