lørdag den 2. april 2011

MIT RETTE ELEMENT........

........... Selvfølgelig min kolonihave. Jeg stolede på vejr guderne, og traskede ned i kolonihaven (cykel på værksted), og godt jeg gjorde.......solen ankom nemlig samtidig som jeg........Perfekt til min første frokost, i hulen under grantræerne. Herefter lugede jeg lidt mellem mine ukorrekte fliser....... elsker når det ikke er for perfekt!


Troede faktisk ikke jeg havde Krokus i haven, men enkelte tittede frem hist og pist. Vinbjergsneglene sover stadig!





Da jeg kom hjem, lå der en lille gave i min postkasse.......disse fantastiske Valmuefrø fra Line Fauerholm med bloggen Kolonihaven Fauer Flora. Tusind tak til hende.......håber nu bare, jeg får held med dem!




DET HAR VÆRET EN SKØN SKØN DAG!

8 kommentarer:

  1. Øjj et skønt sted du har dig der.. Kan godt forstå du må føle at det er det rette element du er i.. dejlige billeder..;0)

    SvarSlet
  2. Det ser så dejligt og fredfyldt ud.
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  3. Sikke en have !
    Hvilken glæde :-)

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder...jeg spiste aftensmad ude i går, så er det da forår. Hvis ikke de lykkes, siger du til, jeg har dem i rå mængder...det er en opiumsvalmue :-)

    SvarSlet
  5. vidundelige univers: Tak for det!

    Eva: Tak for de rette ord for mit lille Paradis!

    Losarinas mor: Også tak til dig..... Det er en stor glæde for mig!

    Lavendel: Tak....maden smager så dejligt udendørs eller hva´? Jeg vil tænke på dig, hvis det ikke lykkes med mine frø! Skal jeg nu ha´stoffer i min have?.....hmmmm!

    SvarSlet
  6. Ih hvor ser der hyggeligt ud...
    elsker den uhøjtideligt hygge ;0)

    SvarSlet
  7. Hej Betty
    Det lyder som du havde en dejlig dag i haven, lige som jeg havde i går.
    Tak for at du nævner mine frø i din blog, og jeg er sikker på at du lykkedes med frøene, for jeg har spiretestet dem og de vil bare gro... Hvis du ikke husker at fjerne frøkapslerne efterhånden som de bliver modne vil du have disse skønne valmuer i hele din have til næste år. Så stol du bare på at du får valmuer.
    Hvis du kender andre der skulle have lyst til at prøve en af mine frøposer, kræver det jo blot at vedkommende melder sig som fast læser af www.fauerflora.dk lige som du gjorde det. :-)
    Forresten så er alle mine blomsterfrø økologiske, for alt hvad jeg dyrker er økologisk, mine frø er bare ikke statskontroleret. :-) Hilsen Line

    SvarSlet