lørdag den 8. januar 2011

SAML SELV......

...............Alle kan nok gætte, hvor jeg har været......nemlig, Ikea. Jeg skulle have nyt spisebord til min lille køkkenkrog, og skulle også há et arkivskab, så jeg kan holde orden på skrivebordet. Hvor handler man billigst?.......Ikea. Her får man meget for pengene, men men, sikke et arbejde når man kommer hjem......alt skal samles, og  der var ikke andet at gøre, end kaste sig ud i det. På et tidspunkt, tænkte jeg på, om man kunne ringe til en ven, men så kom stædigheden og min tålmodighed mig til gode.......så efter mange timer og ømme hænder, er der nyt til hjemmet.


Så er spisebordet samlet, og en ny spisekrog er opstået.
Stagerne fåes også i Ikea......8 kr. pr. stk:













Wiienblad fadet er fra min mor.










Efter bordet er blevet samlet, kommer turen til arkivskab.











Opgaven tár sin begyndelse.












Pakke ud.















Det skrider fremad........








Og endelig.......færdig!
Og meget meget stolt........jeg kunne!

5 kommentarer:

  1. Fine ting du har fået købt...og samlet... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  2. Sikke en hyggelig krog du har fået i køkkenet.
    Flot samlet.

    SvarSlet
  3. Bravo ! Flot klaret, det kræver sin kvinde at samle Ikea møbler :-)

    SvarSlet
  4. Godt, du ikke HELMER over sådan en opgave. Dejligt nyt køkkenhjørne :)

    SvarSlet
  5. Kjempekoselig kjøkken, har selv vært på Ikea og fått masse inspirasjon. Nyt din herlige krok.

    SvarSlet