fredag den 3. december 2010

JUL JUL MERE JUL......

Som nogle læsere måske har bemærket, er det efterhånden blevet en tradition, at vi her i familien, skal ud og finde lærkegrene, som vi kan pynte op med i den søde juletid......Det er også sket i år......Jeg har lærkegrene flere steder i huset......Det gælder også mit lille kontor, for her skal jo også ose lidt af jul, når jeg besøger alle jeres skønne blogs!


Håber I alle får en dejlig dag!

Neeej.....se lige hvad der kom ind ad døren, mens jeg lavede dette indlæg...... stor fin buket blomster fra eksen og hans kæreste. En sød tanke til mig, pga tabet af min mor..........Hvor er de bare søde....er dybt taknemlig!!!!!!













 

3 kommentarer:

  1. Dejligt med fine blomster og ikke mindst med de varme tanker, der ligger bag.
    God fredag.

    SvarSlet
  2. Jeg holder også meget af lærk.

    SvarSlet
  3. Sød tanke med blomster :-))
    Lærkegrene er ikke til at opdrive her.

    Klem / Vilma

    SvarSlet