fredag den 29. oktober 2010

OMKRING EN OLDEMOR

Jeg vil så gerne prøve, at finde den gode stemning omkring min mor.....det er til dels lykkedes på den lille billedcollage....gode minder dukker frem.
Jeg skriver pt. meget om min mor......håber jeg snart kan bidrage med lidt mere muntert, men skriveriet er en hjælp for mig.....min hjerne kobler lidt fra!
Mor skal udskrives i dag, endnu engang. Hun er vågnet op, men taler sort snak....nu skal hun så tilbage til plejehjemmet, og gad vide hvor længe, hun så skal ligge der???

På trods af alt, spirer der en lille gnist af jule halløj i mig.......

Dejlig weekend til jer derude!

4 kommentarer:

  1. Det er dejligt at se en samling glade billeder af din mor. Og den tid har vel trods alt fyldt det meste. Jeg håber for jer begge, at den stadig kan blive ved at fylde det meste trods den triste tid lige nu.
    God aften (med spirende julestemning)

    SvarSlet
  2. Jeg syntes det er en dejlig beskæftigelse at nedfælde minder og ting som din mor har deltaget i Betty, skriveri er for mig også god terapi, og det er noget helt andet når det står lysende klart for en, derfor er det også godt med en billedcollage om din mor.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Det er en god idé at kikke billeder, gamle som nye, og finde stemning derfra. Trods den triste tid lige nu, håber jeg, du/I kommer heltskinnede igennem.
    Kram Louise

    SvarSlet
  4. Åh hvor I varmer mig lige nu....Tusind tak!

    SvarSlet