mandag den 16. august 2010

SNART TILBAGE

Efter nogle hektiske, men også dejlige, dage med børn og børnebørn, er jeg så småt, ved at vende tilbage, i mit eget stille og rolige liv....skal dog lige have udsovet først.

Tak til alle de søde piger, der kommenterede mit sidste indlæg. Helle taggede mig til en lille blogleg, hvor jeg skal skrive 10 ting om mig selv. Jeg tager gerne udfordringen op, men vender tilbage til den, så snart jeg er udhvilet....ellers kan jeg kun skrive en ting om mig selv, nemlig træt.

Nu skal det blive dejligt, at vende tilbage til lidt nørkleri og boglæsning, altså ikke børnebøger.  Fik en fin fin bog med posten i lørdags, og jeg glæder mig til, at smide benene op i sofaen, og se, hvad man kan finde i den....måske nogle gode ideer til sit hjem!

PÅ GENKIG I MORGEN!

1 kommentar: