mandag den 13. juli 2015

Min kolonihave......

.......var da godt nok lige vokset, mens jeg har været en uge i København......og det vil jeg gerne lige vise frem. Som tidligere nævnt ønsker og elsker jeg en lidt vild og rodet have....altså på den fede måde, hvor blomster og planter vokser tæt sammen, og hvis der kommer en valmue op mellem fliserne, får den lov at blive.....den smukke lilla valmue er bare pludselig dukket op mellem alt det andet, og sikke et held, for den klæ`r da alle blomster.....døm selv, og god tur i min lille kolonihave!













4 kommentarer:

  1. Så skønne billeder fra din have - jeg kan rigtig godt li', når det hele gror sammen - sådan ala Anne *Just's have i Hune :)
    Ser lige dit indlæg om Torvehallerne, jeg var der for første gang i April, men det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg har været der - det var virkelig et skønt sted.
    Abrikosmarmeladen, som du har lavet - den lavede jeg for et par uger siden - det er bare guf - især efter den havde været i køleskabet et par dage.
    Jeg bruger aldrig konserveringsmiddel i mine marmelader og de kan holde rigtig længe, når de står et køligt sted. Jeg skyller glas og flasker med vodka og så står i de ovnen ved 100 gr. til de skal bruges.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit gode råd når man helst vil undgå konserveringsmiddel, og tak for sammenligning med Haven i Hune!

      Slet
  2. Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen: jeg er helt vild med din fantastisk skønne have :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du gider at blive ved med at gentage dig selv, hvilket jeg er rigtig glad for. Dejligt når andre deler mine tanker og ideer med en have, og kan se det smukke i det!

      Slet