torsdag den 10. april 2014

Pause.....

.......ja, jeg er gået lidt i tænkeboks......min blog trænger til fornyelse, både på den ene og anden måde, da jeg synes der er for langt mellem mine indlæg, og derfor kommer til at virke kedelig for mig, så derfor prøver jeg at tænke nye tanker, helt præcis hvad det indebærer, har jeg ikke helt styr på, men en ting ved jeg...at blogge kan jeg ikke undvære, så jeg har bare lige brug for en lille pause, hvor jeg kan gå og "summe" og finde gnisten på ny.....og med et billede af en lille forårs buket fra haven, ønsker jeg alle mine læsere en rigtig god påske  .....håber I bliver hængende her på bloggen, mens jeg går i tænkeboks!


3 kommentarer:

  1. Sikke skønne blomster du har taget ind. Ha' en rigtig dejlig påske og en god tænkepause. Jeg nyder at følge din blog og vil glæde mig til du vender tilbage

    SvarSlet
  2. Jeg fornemmer, at mange af "os" står i de samme overvejelser. Jeg er glad for min blog, men.... - der er jo også facebook og instagram, og hvor skal man lægge kræfterne? Og alle læserne skal jo også sprede deres kræfter.
    Det er spændende, hvor vi bevæger os hen. God påske.

    SvarSlet
  3. Jeg venter gerne på at du er tilbage, jeg tror det store problem for øjeblikket er at rigtig mange firmaer har fundet ud af at de kan få foden indenfor på mange blogge, for mit vedkommende så mister jeg hurtig interessen når indlæggene handler om chips og mobiltelefoner der er på prøve og skal vurderes og smages til:) Vi er jo alle forskellige men jeg er vild med kreating, haveting loppefund og blogge som ikke er styret af store firmaer, så hæng endelig på for du er jo ret autentisk:O)
    Eva

    SvarSlet