lørdag den 7. december 2013

Sidste år......

........ med selv forsynet gran, derfor må jeg nu glædes over resterne. Mine to kæmpestore og elskede grantræer har måttet lade livet (til glæde for naboen).......måske også for mig, for det giver noget mere lys og sol i haven, og så bliver det jo også spændende med en udfordring med hensyn til planlægning af evt. nyt bed.......forårs planer i kolonihaven venter forude.......men lige nu handler det om jul...



Nu er hele altanen pyntet med gran, og Marius (have nisse) nyder det........God weekend!

2 kommentarer:

  1. Uha jeg kender det godt det der med at tage beslutningen om at fælde store træer, det har vi været igennem nogen gange, men lyset i haven betyder virkelig også rigtig meget. Det største trætab:) vi har haft var da vores gamle æbletræ fra 1929 lagde sig ned med alle rødderne i vejret i den forrige storm, den blomsterpragt vil jeg virkelig komme til at savne til foråret. men som du, skal jeg også igang med nye haveplaner og det er en skøn beskæftigelse.
    God fornøjelse
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva.....også god fornøjelse til dig!

      Slet