mandag den 21. oktober 2013

Bloggen kalder.......

.........og jeg savner alle mine kære læsere og jeres vidunderlige, hver især, skønne blogge, så nu må jeg altså snart ud og kigge på nyt IT udstyr!
Trods mine lange mellemrum mellem indlæg, kan jeg se der er kommet et par nye læsere til.....hjetlig velkommen.....det glæder mig så meget, og jeg skal nok også finde vej til jer, når engang det nye udstyr er i hus.
Jeg ville selvfølgelig vise nogle billeder.......tålmodigheden med mit dovne udstyr slap op, så det kommer lige senere.....et enkelt (blev så til to) billede fra min by, Aalborg. Ida (barnebarn) og jeg var på en lille udflugt, og se hvad vi fandt......


Et sjovt fænomen......vandrende haver.....vi fandt den hængende på et gelænder, og vi tog den med til et smukt træ på havnefronten......alle tiders koncept!

Og her sidder mormor bare og nyder de sidste rester af en fantastisk sommer 2013.......på gensyn snart

1 kommentar:

  1. Sikke da en sjov idé med vandrende haver, det giver da et smil i hverdagen - ligesom en tur ved Limfjorden gør

    SvarSlet