søndag den 21. april 2013

Det giver mig glæde.....

....... når jeg sover længe (9.30) og morgenmaden bliver til brunch..


..... indtaget i dejlig solskin på altanen.
Plukker søde forårsblomster sammen med Amalie (barnebarn 6 år)...



.....når jeg får bagt et herligt brød..... denne gang et havrebrød....



.....når jeg cykler den smukke vej til kolonihaven....



.....og selvom der var lidt småkaldt da Amalie og jeg var i haven......kan man godt hygge med varm kakao...


......når mine børnebørn kommer og forærer mig deres kreative projekter......her Wilmers (barnebarn 5 år) bud på mormors kolonihave.....sikke et fint arbejde med en hel masse detaljer..... kan I se hvor togbanen er?.....


......og nu skal jeg i haven og nyde solen!

Rigtig god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar