søndag den 3. marts 2013

På igen......

........ efter at have tilbragt en lille uge i København. Her skulle der fejres Ludvigs 3-års fødselsdag.
Storebror Wilmer og mormor var på National Museet og kigge på indianere, og så fulgte jeg ham til svømmeundervisning. Det er så vigtigt for mig, at følge deres hverdag så godt det nu kan lade sig gøre, trods den store afstand der nu engang er mellem Jylland og København.
Søn, datter og jeg var også ude at spise lækker lækker middag på FISCHER www.hosfischer.dk - kan helt sikkert anbefales.
En dejlig ting mere....... kom igen ud og mærke Nørrebro......her har sønnen købt lejlighed, og jeg glæder mig så meget til jeg skal vade rundt her.
Der blev selvfølgelig også tid til shoppetur for mig selv...... skal lige vise noget indkøbt effekt garn, som skal bruges til ponchoer....

Det fremgår ikke helt på billedet.......der er mere neon effekt i garnet....viser det når ponchoen er færdig!

Når man har fødselsdag må man det hele....... dejlig morgen!

Hjemme igen....... foråret var kommet indendørs, for Forchytia grenene var sprunget ud!

                                                        God Solskins Søndag!

1 kommentar:

  1. Riktig noen nydelige barnebarn du har. Skal si det var fargerikt garn. Vårlige og fint hjemme dos deg. Den som kunne tatt seg en Købentur nå....... D

    SvarSlet