søndag den 1. juli 2012

Færdiiiig....

...... og her ses det endelige resultat


Der har også været tid til et besøg på den lokale planteskole, men jeg skulle altså kun købe græsfrø......


........... for min græsplæne skal udvides.....hen under æbletræet, så man kan søge skygge her.
Jeg faldt pladask for den smukke Clematis i højre hjørne, men den forbliver på ønskelisten lidt endnu!


Prøv lige at se..... noget/nogen spiser mit Kiwi træ fra toppen af..... det var ellers blevet rigtig stort, for jeg har haft det i flere år!
Nå ja....... der kom lige en Salvie staude med hjem fra Planteskolen...... ses nederst i højre hjørne!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et smukt tæppe. Sikke et arbejde.
    Jeg kender godt det med at "nogen" eller "noget" spiser af ens planter. Mit figentræ i sommerhuset står fuldstændig uden blade. For ikke at tale om roserne. Jeg har de yndige rådyr stærkt under mistanke. Håber de fortrækker til skoven, når vi kommer til at frekventere sommerhuset noget mere!
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  2. Det er godt nok blevet flot, dit tæppe. Hvor stort er det?

    Planteskoler er meget fristende. Flot, at du kun købte en salvie:)

    SvarSlet
  3. Flot tæppe - de 10 omgange kædemasker pynter rigtig flot.
    Har lige besøgt min svigerinde, som havde flere forskellige clematis i sin have, de er bare sså smukke - jeg vil også gerne have dem, men er lidt nervøs for, at de smukke blomster blæser i stykker, lige som petunia gør herude på det åbne land.

    SvarSlet
  4. Tak venner..... og Eva, tæppet måler 140... hvor pokker er gange tasten på tasteturet?..... any way.... 140 gange 200 cm.

    SvarSlet
  5. Et riktig fint teppe i herlige farger! Og smart med den faste kant rundt som holder rekkene på plass.

    SvarSlet