søndag den 22. april 2012

I mine tanker.....

...... for jeg kom ned i min have.....her gik jeg på havevandring, og frydede mig over alt det, der står på spring..... næsten klar til total udspring. Hver eneste ny sæson er spændende, og jeg føler mig så rig, hver gang jeg betræder mit græs.....

....... og netop græsset, fik mig til at tænke GRØN...... har da vist noget med lime grøn....

...... for her ses, hvad der befinder sig på mit lille slot (kolonihavehuset)!
Chokoladen, som jeg fik af mine børn i går, var dog kun med på visit!

7 kommentarer:

  1. Ja, nu sker der rigtigt noget i haven.
    Så skønt når der kommer farve på det hele.
    Ja du har vist noget med lime grøn :-)))
    Rigtig god aften til dig

    SvarSlet
  2. Fru Lyserød: Du ved hvad jeg taler om....helt enig...skønt!

    SvarSlet
  3. Vi talte netop i dag om, at det hele snart var grønt. Dejligt, når vi synes alt det brune og grå var så trist. Og så kom egernet hoppende afsted i haven ved sommerhuset i dag :)

    SvarSlet
  4. Louise: Åh så hyggeligt!

    SvarSlet
  5. Du er i sandhed, en rig kvinde ! :-)

    SvarSlet