lørdag den 24. marts 2012

KUN FORDI......

......... mit påskepynt sender tanker til min afdøde mor, er det nu endelig kommet frem.... pynten har nemlig været hendes, og har derfor fået en vis betydning for mig, trods mit lidt anstrengte forhold til ovenstående..... Og så kan jeg lige tilføje, at mine kreative evner pt, stadig kun rækker til dukketøj.......bruger alle kræfter i haven....foråret er jo kommet.....HERLIGT! 

Også en herlig ting.......vinduesvaskemanden kom lige forbi....godt vi har ham her i vores bolig kompleks, for jeg har rigtig mange vinduer!

2 kommentarer:

  1. Al din kreative energi leves ud i have og altan- og det er da dejligt :-)

    SvarSlet
  2. Det er efterhånden også ved at være nogle år siden, jeg pyntede til påske. Jeg har faktisk en del små træ-æg, måske jeg skal finde dem - de kan jo hænge mellem de æg, jeg er ved at hækle - jeg må jo have nogle selv, når nu jeg giver væk til andre :-)
    fint dukketøj, du laver, mon ikke der er en, der blvier glad :-)

    SvarSlet