lørdag den 29. oktober 2011

ALT FOR TIDLIG........

.......... og så på en lørdag morgen, men jeg måtte gøre det..... op og ud på min cykel..... rim, dis og tåge prægede landskabet på min vej.... var faktisk ret fint!
Grunden til jeg måtte afsted........ vandlukning i kolonihaven kl.9......og her skal man møde op, for at åbne sine vandhaner....... ellers vanker der bøde!
Ingen grund til piv, for en sød og kvik dame (min genbo), havde taget suppe med, som vi nød i kulden...... det gav varme! Nu er have sæsonen så slut for i år...... fik resterne af mine pelargonier med hjem...... de skal overvintre på min altan...... Det har jeg da aldrig gidet før...... jow jow, man er vel lidt overskudsagtig i år!

Uldtøjet var fundet frem...... planterne er sikker på overlevelse...... og Marius holder øje med det hele!

5 kommentarer:

  1. Sådan kan de sure ting heldigvis ofte vendes...og det er du vist go' til! Fortsat rigtig god lørdag.

    SvarSlet
  2. Dejligt :-) Dine billeder oser af stemning:-)

    SvarSlet
  3. må bare være skønt med en kolonihave:)

    SvarSlet
  4. Kan pelargonierne tåle at stå på altanen, hvor der vel også kommer frost? Eller er din altan helt lukket?
    Kh. Kate

    SvarSlet
  5. Lavendel: Prøver på det.... og håber det lykkes!

    Losarinas mor: Tak for det!

    Sonja: Det er det også....elsker den over alt på jorden... et rigtig lille fristed!

    Davids Engle: Min altan er lukket, hvilket gør, at jeg bruger den hele året rundt... mit juletræ har de sidste par år stået her!

    SvarSlet