lørdag den 27. august 2011

HVAD SKAL JEG MENE........

............ og hvad mener du? Jeg fik et møbel forærende i går...... og nu er jeg lidt forvirret......passer det ind hos mig....... er det for gammeldags?? Ved godt nogle maler disse gamle møbler i friske farver, men helt ærlig, det nænner jeg heller ikke..... træet er jo bare så fint, og egentlig, elsker jeg et mix af nyt og gammelt. Lige nu står sekretæren, som det vist hedder, på mit kontor, hvor det faktisk står rigtig fint, og når så lige væggene bliver malet hvide....... venter jo på maler, og som I sikkert husker, skal der tapet med sorte bogstaver på en endevæg...... mon så dette møbel skal forblive på mit kontor?

HVIS DU HAR EN MENING........GI` DEN ENDELIG TIL KENDE!

Rigtig god lørdag!

13 kommentarer:

  1. Jeg synes det er et skønt gammelt møbel som efter min mening altid vil være en fryd at se på og også benytte.

    Om det passer sammen med tapetet med sort/hvide tal er lidt svært at bedømme før man står i rummet....tror jeg.

    Rigtig god weekend.
    kh Jane

    SvarSlet
  2. Jeg synes, det er et smukt møbel. Om det passer ind hos dig....., det er vist for svært at vurdere her fra skærmen, men mon ikke du kan fornemme det, når maleren har været i sving?

    SvarSlet
  3. I vores stue har vi et mix af gamle afsyrede møbler og nye sæbebehandlet egetræ. Jeg vil sagtens kunne finde på at sætte sådan et flot lakeret gammelt møbel ind blandt nye ting - jeg kunne også godt se det med en baggrund af tal-tapetet og så lige et par "sølv" stager og en vase med romatiske blomster :)

    SvarSlet
  4. BEHOLD DET! Det er jo så smukt! Frisk det op med nogle smarte "accesories" :D

    SvarSlet
  5. Jeg ville aldrig gøre noget ved så skøn en sekretær, og den ser da skøn ud, som den står der sammen med den turkise lampe og hoptimisten

    SvarSlet
  6. Ja for dælen da, du skal da beholde det :)
    Smukt stykke møbel. God weekend til dig :)

    SvarSlet
  7. Super smuk sekretær. Normalt ville jeg godt kunne finde på at male, men der er et eller andet over lige netop dette, som gør at jeg ville beholde det præcis som det er...fedt tapet iøvrigt :-)

    SvarSlet
  8. Begynder at blive mere og mere afklaret.....Tusind tak alle sammen!

    SvarSlet
  9. Meget smukt møbel... :o)
    Super fint tapet... :o)
    Det skal nok komme til at stå fint sammen...og så med nogle af dine smukke farvestrålede påhit...ja så kommer det til at gå op i en højere enhed... :o)

    SvarSlet
  10. Meget smukt møbel....jeg ville måske sætte andre beslag på, lidt mere enkle??? Men ikke male, det ville være synd.

    SvarSlet
  11. ......kan godt forstå dine tvivl......men sammen med tapetet bliver der en fin kontrast....og tænkte med det samme, som "Lavendel", at nye beslag måske ville være en ide´.....og det ville jo ikke være noget stort uopretteligt projekt.....

    SvarSlet
  12. Det er et smukt møbel synes jeg:-) vi arvede selv et lille chartol for nogle måneder siden, det var lidt trist og mørkt så vi valgte at lade en dygtig møbelkonservator male det antik gråt. Nu passer det bedre til vores øvrige ting og vi er meget glade for det. Du kan se det på min blog.Rigtig god søndag:-)

    SvarSlet
  13. Jeg er bare så taknemlig for jeres kommentarer...af hjertet tak!
    Jeg vil ta´ det der med beslagene, med i mine overvejelser!

    SvarSlet