fredag den 12. august 2011

FÆRDIGE PROJEKTER.......

.......... og Amalies bamse får snart lidt nyt til garderoben + nyt slumre tæppe. Nu trænger jeg også til at få noget større på pindene........ godt jeg har garn der venter!

Opskrift på tæppe er fra et Drops katalog med dukketøj......... tøjet er fra Hendes Verden........ Det er til mini Build-a-Bear!

Der er blevet ændret lidt på knapperne, fra et tidligere indlæg........ de små lyserøde kødben kunne jeg ikke stå for........ passer perfekt til den lille bamse. De fine porcelæns knapper på kjolen sidder i ryggen!

Sådan ser kjolen ud forfra!




  Og her er så det næste der skal på pindene!


 Rigtig god begyndende weekend!

3 kommentarer:

  1. Det var da noget af det sødeste dukketøj, jeh har set længe. Er også vild med farverne i tæppet.

    God weekend :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint - jeg har også gemt det nr. af Hendes Verden, så børnebørnene kan få lidt til deres Build a bear.
    Sjovt nok, så har min datter for rigtig mange år siden haft en trøje med sådan nogle fine blomsterkanpper, men jeg tror nu ikke, de var af porcelæn.
    også god weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er det dog sødt og meget småt....;-))

    Der er en lille pige der bliver glad.

    God weekend

    kh Jane

    SvarSlet