mandag den 21. februar 2011

PERLE PLADER BLIVER TIL KUNST

Ældste barnebarn, Ida, og jeg har haft rigtig hyggedag hos mig......Lillesøster Amalie, skulle have været med, men blev desværre syg, så hun måtte blive hjemme hos mor og far, som heldigvis har ferie i denne uge! Jeg havde bedt Ida komme i noget gammelt tøj, for vi skulle lege med lærred, pensler, perleplader og maling.

Først maler Ida lærred!

Mens lærred tørrer kan man lige færdiggøre en sommerhat!

Så er der kommet perle plader på!

D
Og sommerhatten færdig!

En lille kunstner er født!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det et superlækkert billede!!!! Og en super dejlig mormor, der kan finde på sådan noget!

    SvarSlet
  2. ja det må man sige...

    super super smuk kunst(nerinde) med hat :)
    kh♥

    SvarSlet
  3. Ja hold da op hvor hun kan, sikke et fantastisk billede :)

    SvarSlet
  4. Sikke et sjovt og dejlig billede.

    Tænk at have en så kreativ mormor, det må være fedt for børnebørnene. Håber jeg også kan være sådan engang når tiden bliver min.

    God søndag♥

    SvarSlet