lørdag den 12. november 2011

GØR DET SELV

Måske du kender de fine puder fra Hay......... sådan en har jeg gået og luret på.... og ønsket mig, men lidt for dyre til mit budget........ så er det jo godt man kan selv. Som nogle måske ved, har jeg lige betrukket mine spisebord stole om..... der blev lidt stof til overs, som nu er blevet til den fineste pude. Min datter er kvik med symaskine, så hun har syet betræk, og så har jeg sat knapper på. Jeg har trukket en tynd ståltråd gennem puden......sat knappe på begge sider.... ståltråden gennem begge "øjne" på knapper, og så tvind...... sidder perfekt! Jeg har valgt 2 forskellige knapper......for så kan jeg jo vende puden efter match og humør!

Knapperne har jeg fundet hos Kalejdoskop i Aalborg

 God solskins lørdag!

5 kommentarer:

  1. Hej Betty. Det er en lækker pude du har fået lavet. Jeg tror at det er en god ide med ståltråden, for jeg har syet nogle til min datter og de bliver ved med at komme retur, fordi knapperne falder af. De er endda syet med kinersertråd. Jeg tror at jeg napper din ide næste gang. Det er nogle flotte knapper. Jeg vidste ikke at Kalejdoskop havde knapper, men jeg skal da vist forbi igen snarest. Tak for tippet.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tak skal I ha...... er også ganske tilfreds!

    SvarSlet
  3. Hold op, hvor er de blevet flotte - og så er jeg altså vild med knapperne

    SvarSlet