mandag den 24. oktober 2011

SMUKKE TING.......

........... og de er flyttet ind i min stue. Jeg havde et tilgode bevis til en af mine yndlings butikker i Aalborg.... Kalajdoskop...... og her er hvad jeg brugte pengene på.... de fineste ting til lys fra Kähler.

Ophænget til fyrfadslys er ikke så let at bedømme, men jeg kan sige, at der medfølger 3 farver af snor...... grå, rød og pink..... min hænger i pink, og den er hel fantastisk smuk med lys i! Kammerstagen måtte jeg bare eje med dens sarte gule farve...... også fordi jeg ville ha´ en stage, hvor man kun bruger et lys....... så sparer man jo også penge!

4 kommentarer:

  1. Fine fine ting du har købt... :o)

    SvarSlet
  2. Det er da et par skønne sager, du har købt hjem. Jeg er også ret vild med Kalejdoskop, kan bruge formuer derinde.
    Ophænget ser ret godt ud, det må jeg vist kigge nærmere på

    SvarSlet
  3. Søde læsere......Tak skal I have!

    SvarSlet