mandag den 1. august 2011

SÅ BLEV DET HVERDAG IGEN........

............ og alle feriegæsterne er rejst hjem, så nu får jeg atter lidt tid og ro til min, og jeres blog........ I første omgang lidt vidunderlige sommer minder....... 3 uger i samvær med mine elskede børn og børnebørn!

Familie tur til Fårup Sommerland....... bemærk der skydes med vandkanon på mormor........ det var det store hit!
Strandskallevask....... man kan jo også bruge vandet til noget andet!
Plukkes sommerbær til pandekager, som blev lavet udendørs, i mormors kolonihave
Vaskes op og bygges hule..... jeg fjernede det inderste i mit Elefantgræs....smed sand ind. ..med stor hjælp fra Wilmer på 3 år!

8 kommentarer:

  1. ....dejlige stemningsbilleder.......skønt at være i....også skønt at få hverdagen igen og dejligt at have alle de gode øjeblikke i hjertet.......

    SvarSlet
  2. Det ser ud til, at du har haft en rigtig herlig sommerferie med store og små :-)
    Velkommen tilbage til hverdagen.

    SvarSlet
  3. Hej Betty
    Skønne skønne billeder, som summer af sommerliv.
    Mange sommerhilsner herfra

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder og skønne sommerminder;O)

    SvarSlet
  5. Tak kære piger...... Håber I alle, også har haft nogle dejlige sommer/ferie dage med gode oplevelser!

    SvarSlet