torsdag den 10. februar 2011

ÅH....HVOR JEG RODER

............ med min blog. Må konstatere, at jeg stadig er lidt meget grøn på blog designet. Havde fået sat et rigtigt fint billede i mit blog hoved til jul, med kyndig hjælp fra søn.....mente nok, jeg selv kunne nu.....lykkes også til dels, meeeen, der er noget galt med målet på billede........derfor, søger jeg hjælp.......Har set så mange fine blogs, med de skønneste blog hoveder, og sådan et vil jeg også ha´, så mon ikke der er en, der kan komme med et godt råd, f.eks. mål på billede, som jeg vil indsætte! Lige nu fremstår bloggen med prøvebillede, men helt ok......billederne fortæller da lidt om mig!

Gode råd, bliver taget imod med kyshånd!

GOD DAG TIL ALLE JER DERUDE!

5 kommentarer:

  1. Hej Betty - det ser fint ud. Du skal bare gå ind i dit billedbehandlingsprogram og gøre bredden mindre - jeg bruger Photoscape, det er gratis og det er ret nemt at ændre på billedets størrelse under "rediger" - held og lykke, vi skal jo ha' lov at rode lidt eller meget - ;-)

    SvarSlet
  2. Og som supplement mener jeg at huske, at bredden skal være ca. 1000 pixels.
    God dag

    SvarSlet
  3. Og jeg skynder mig at sige det samme.
    Overvej at få lavet en ekstra blog, hvor du i ro og mag kan eksperimentere med dit layout og når du er tilfreds ændre du på den rigtige.
    Det er en fin blog, du har lavet.

    SvarSlet
  4. Det ser da super skønnt skønt ud...du skal nok få rettet de billeder til :-) Jeg er sååå stolt af dig. Kram

    SvarSlet
  5. Tak skal I have alle sammen.....alle råd er gode, og jeg vil arbejde videre med det.....bare ikke lige nu.....hjernecellerne kræver fred og ro!
    Det der med en ekstra blog til eksperiment...ret god ide!

    SvarSlet