torsdag den 3. februar 2011

ÅH SÅ STOR.........

.........................Og tilbageblik. Mit første barnebarn er 6 år, og nu klar til aftenbørnefødselsdag med dans.....hun skal ud i morgen fra !7 til 20.....Så stor......snart bliver hun måske grebet af Susy bøgerne, som min mindste datter yndet at læse, og mor her, har så gået og passet på hele samlingen........Tror jeg vil indvi Ida i Susys verden i morgen, hvor hun skal sove hos mig, sammen med lillesøster Amalie. Glæder mig!
De viste tekstiler er til store Ida, for hvis man skal til gå ud om aftenen, så må garderoben være i orden.......nej, det var blot fordi, jeg faldt over fantastiske udsalgspriser....50%
.


Min datter ved, at jeg ikke kan stå for tyldskørter........elsker dem!

1 kommentar:

  1. Sikke en skøn samling at kunne give videre :) Jeg var også helt vildt med Susy-bøgerne, men jeg har desværre ikke så mange af dem..

    SvarSlet